PACKAGING
Churchill's tableのパッケージは、レストランのインテリアを引き立てるとともに、実際に店舗を訪れたかのようなユニークな体験を提供します。Churchill's tableのブランドアイデンティティを表現しており、単なるレストランではなくブランドとして確立していることを示しています。色や素材などは同じデザイン要素・DNAが適用されています。Churchill's tableのアイデンティティをパッケージデザインで表現することは非常に重要なことだと思っています。ロゴ、プロダクト名、商品説明を表示するスペースや、比率、書体は、パッケージの一貫性を保つためにも同じようなルールで統一しています。
The packaging of Churchill’s table complements the restaurants interior and also delivers an unique walk-in experience. It was designed to elaborate the brand identity of Churchill’s Table. Of which that it is an established brand rather than just a simple restaurant.Same design elements and DNA were applied to the design concept in terms of colours, materials and etc.
To distinctly present the Churchill’s table identity on the packaging is very important. The packaging shares a similar rule of typefaces, proportions and spaces of showing the logo, product name and description in order to keep the consistency of the packaging.